سين سين بانو
سين سين بانو
.

راستش چون من تازه تازه دارم زندگی شيرين متاهلی و اداره کردن خونه رو تجربه می کنم و از اونجايی که تا قبل از اين دل مشغولييای ديگه ای داشتم و خونه داری و نکات مربوط به اون هيچ وقت جزوشون نبود ؛در ضمن هميشه از حمايت مادر و خواهر عزيزم برخوردار بودم هيچ وقت نياز به دونستن نکات خونه داری (که نکات ريزی هستن که با دونستنشون می تونی توی وقت،هزينه وانرژی صرفه جويی کنی )رو احساس نکرده بودم. به همين دليل تصميم گرفتم اين بخش رو توی وبلاگم بگنجونم تا تجربياتم رو در اختيار بقيه هم بذارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 فروردين 1393برچسب:نکات خانه داری, توسط سونيا |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.